קניית רכב חדש

קניית רכב איך עושים את זה

כל נער שקיבל זה עתה רישיון נהיגה, חולם להיות בעלים של רכב חדש ויפה, האמת המרה היא כי להיות בעלים של רכב זה חלום בר הגשמה, כל עוד הכוונה ברוכב הינה לרכב יד שנייה, שיד אחרת נהגה בו במשך שנים רבות. מחיריהם של הרכבים החדשים מרקיעים שחקים. ככל שהרכבים משוכללים וטובים יותר, כך מחירם עולה. האם קניית רכב חדש מהניילונים היא פריבילגיה השמורה לבני העשירון העליון בלבד ומי שמעוניין ברכישת רכב, לא מצליח לגייס את ההון הדרוש לרכישת הרכב.

קניית רכב חדש

אז כיצד בכל זאת ניתן לרכוש רכב ולא יד שנייה?

אם חשקה נפשכם ברכב ולא ברכב יד שניה, עליכם בראש ובראשונה להציב בפניכם מטרה, לאחר הצבת המטרה הדברים הופכים פשוטים יותר.

ראשית, התגייסו למען המטרה, אם אתם מעוניינים ברכישת רכב שעלותו כ120 אלף שקלים, עליכם לדעת שלא מדובר בחלום שאיננו בר השגה, חסכון חודשי של שלוש אלף שקלים בחודש למשל מספר שנים טובות יכול בהחלט להניב לכם את כמות הכסף הדרושה, כך שבסופה של תקופה, תוכלו בהחלט לרכוש את הרכב מבלי לקחת הלוואה.

רכישת רכב בליסינג

קיימת בפנינו אופציה נוספת ויש שיגידו טובה יותר, רכישת רכב דרך חברת ליסינג.

חברות הליסינג אלו הן חברות המאפשרות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, לבצע רכישת רכב ליסינג . הרכישה היא למעשה רכישה בתשלומים. האדם שמעוניין לרכוש רכב, משלם מקדמה בסכום נמוך מאוד, אותה לרוב יש לאדם ואת שארית התשלומים, משלם האדם באמצעות תשלומים, מידי חודש בחודשו. גובה התשלום החודשי משתנה בהתאם לסוג עסקת הליסינג שמבצע האדם, תנאי תשלום של עסקת רכישת רכב במסגרת עסקת ליסינג מימוני, שונים מרכישת רכב בעסקת ליסינג תפעולי וכן הלאה.

האופציה של רכישת רכב חדש דרך חברת ליסינג, מאפשרת לאדם לרכוש את הרכב, מבלי לחכות שנים רבות, קיומם של חברות הליסינג מאפשר לכל אדם שחפץ ליבו ברכב פרטי חדש, להגשים את החלום ולנסוע ברכבו בגאון.